Garantie en klachten

Jekra Vliegengordijnen produceert alle  producten in eigen beheer, waardoor wij streven naar topkwaliteit.
Mocht u onverhoopt toch tegen problemen aanlopen, neem dan eerst contact op met onze klantenservice. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie. Jekra Vliegengordijnen zal alle klachten serieus behandelen en streeft altijd naar een goede afloop.

  Email: info@jekra.nl 
Wij streven er naar om uw e-mail binnen 24 uur te beantwoorden

  Telefoon:   +31 – (0)23 55 80 369
Bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 08.00 uur  – 16.00 uur

Jekra Vliegengordijnen levert uitsluitend hoge kwaliteit producten en daarom worden al onze producten geleverd met een fabrieksgarantie van 5 jaar op fabricagefouten en voortijdig slijten. Vergoeding van aankopen kunnen wij alleen vergoeden door normaal gebruik van uw vliegengordijn(en), mochten wij zien dat dit niet het geval is, kunnen wij u niet de garantie aanbieden. De garantie vervalt ook indien u zelf het gordijn gaat inkorten door een stuk van de onderkant af te knippen en het gordijn niet mooi meer hangt.